Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FD

Konečně jsem chytil toho pravého, který mi to s chutí vysvětlí. Nechci obhajovat komunistické odtržení od půdy. Ale Vy mi určitě vysvětlíte, jak je možné, že komunisty nebyli odtrženi držitelé od půdy a řádně hospodaří s láskou na svých pozemcích hospodáři, kde kvůli suchu hoří více jak u nás. Namátkou: Portugalsko, Španělsko, Řecko, Kalifornie a dokonce již tam začíná spadat V.Britanie, Švédsko a to určitě nejsou všichni. Ti komouši měli ale přesah. Já si myslím, když jsou tak skvělí, že bychom je měli opět volit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 653x
Jsem nezávislý lesní poradce, agrolesník, zemědělec a člen výboru pro životního prostředí, zemědělství a venkov zastupitelstva Pardubického kraje

Seznam rubrik